Etik, compliance og kundetilfredshed

– kan det forenes?

I samarbejde med Deloitte og Arbejdernes Landsbank, inviterer EGN til en lærerig morgenbriefing om balancen mellem etik, compliance og høj kundetilfredshed.

Compliance området vokser med øget kompleksitet inden for de lovgivningsmæssige krav til virksomheder i alle brancher. Virksomheder er konstant udfordret ved at skulle analysere, forberede, prioritere og reagere på risici og muligheder forbundet med ændringer inden for de lovgivningsmæssige rammer - samtidig med krav om høj effektivitet, disruptive nye teknologier og en forretningsmæssig hensyntagen til kundetilfredshed. 

Hvordan sikrer organisationer at have metoder, kontroller og procedurer, der er egnede til at opdage og mindske risikoen for manglende overholdelse af gældende lovgivning, markedsstandarder eller interne regelsæt. Og hvordan kan organisationer opnå dette gennem brugen af teknologi, ændrede strategier, større transparens og god risikokultur?
Det giver Tony Johansen fra Deloitte et kvalificeret bud på.

TonyJohansen135x135.jpg

Tony Johansen
Director, Deloitte, Risk Advisory

Efterfølgende giver Gert R. Jonassen fra Arbejdernes Landsbank i unikt indblik i, hvordan banken arbejder med både compliance og kundetilfredshed som kritiske succes faktorer. AL har været kåret til danskernes foretrukne bank 10 år i træk, så hør hvordan banken arbejder med værdier, kundeanalyser, fastholdelser og kundeløfter i rejsen med at skabe fremtidens bank i hård konkurrencer med andre banker.

gert-jonassen_3 135x135px.jpg

Gert R. Jonassen
Direktør, Arbejdernes Landsbank

Læs mere om talerne her

Allerede medlem? Tilmeld dig via EGNs medlemsunivers. 

Endnu ikke medlem? Læs mere om medlemskab i EGN her.

Ved tilmelding accepterer du samtidig vores samtykkeerklæring.

Følg os og hold dig opdateret om de seneste indsigter og kommende events.