Digital transformation i kundeservicecenteret

Digitaliseringens muligheder og udfordringer fylder mere og mere på netværksmøderne for kundeservicechefer. Med den teknologi, der er til rådighed i dag, har din virksomhed mulighed for at skabe tusindvis af forbindelser til nye og eksisterende kunder. Hvordan kan du udnytte de muligheder?

Bliv inspireret af en af Danmarks absolut førende virksomheder indenfor digitale og sociale medier - og få lejlighed til at networke og drøfte muligheder og udfordringer med kundeservicechefer fra andre virksomheder, når EGN Netværk Danmark inviterer til netværksseminar:

onsdag den 13. september 2017 kl. 13.30–16.00 i København

Vi får besøg af folkene bag Gazelle-virksomheden Konxion, som vil tage os rundt om nogle af de mange nye muligheder, der følger i kølvandet på digitaliseringen – også kaldet den fjerde, industrielle revolution:

Digitaliseringen har ændret måden, hvorpå vi tænker forretning og måden hvorpå vi interagerer med hinanden og med kunderne. Den gode løsning er ikke længere baseret på design, følelser og mavefornemmelse; enhver handling kan måles!

Selv handlinger, der endnu ikke er foretaget, kan forudsiges, og det rigtige budskab kan målrettes til den rigtige modtager på det rigtige tidspunkt - endda længe inden modtageren selv ved, at de får behov for den viden, vi står klar med i vores budskab.

Automatiserede processer, big data, kunstig intelligens, IOT, bots og algoritmer - fremtiden er lige om hjørnet - er du klar?

Allerede medlem - Tilmeld dig via medlemsuniverset her.

Deltag i eventet

Ja, jeg har læst og forstået betingelserne for tilmelding

Følg os og hold dig opdateret om de seneste indsigter og kommende events.